söndag 6 januari 2013

130106
Sönd 130106
Efter god söndagsmiddag med idogt tvtittande på eftermiddagen tänkte jag finslipa den blivande bloggen jag tänkt skriva från resan. Med avgång från Landvetter 130116 06.25 måste jag åka hemifrån strax innan 4. Denna tidiga timme kostar jag på mig en taxi. På Landvetter kommer jag att träffa åtminstone 4 andra från västra Sverige.
För varje gång jag åker blir antalet sladdar och elektronikprylar allt fler. Som tur är gör utvecklingen att prylarna själva blir mindre och mindre men viktmässigt känns ökningen, både i antal och vikt betydande.
Jag är född 47 och har fyllt 65. Ett ålderstecken blev jag varse när jag gick till Nordstan i Göteborg för att vaccinera mig. Den rekommenderade vaccinationen mot gula febern ger man inte till personer >60 år! Intyg får räcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar