måndag 25 februari 2013


130225
Har nu varit hemma sedan tisdag 130219. En förkylning
jag fick under de sista dagarna är på bättringsvägen.
Hur har resan varit? Faktiskt en bra bit över förväntan.
Det har blivit mycket buss, visst. 480 mil blev det totalt.
Men så har jag också fått uppleva så oerhört mycket. Resan
har inte haft bara en utan många höjdpunkter.
Skölpaddskvällen utanför Tamarindo, snorklingen i Caye Caulker,
städerna Antigua i Guatemala och Granada i Nicaragua, Mayaruinerna
i Copan och Tikal.
Minnen finns så det räcker LÄNGE. Den sociala gemenskapen fungerade
mycket bättre än jag trodde den skulle göra. Det stärker
mig i min uppfattning att vanligt folk i grunden är genuint
trevliga och att alla har något att bidra med till gruppen.
Tack alla ni som gjort den här resan till ett fantastiskt
minne. Jag kommer säkert att åka RB igen...

1 kommentar:

  1. Tack själv Per-Åke. Du hjälpte till att göra det till en kanonresa (med vidunderlig uppkoppling).

    SvaraRadera